Wymiana
Sprzedawca zapewnia Klientowi możliwość wymiany Towaru w ciągu 14 dni od dnia jego dostarczenia.
- W celu wymiany towaru pobierz, wydrukuj, wypełnij i podpisz poniższy formularz.
Pobierz formularz wymiany - Odpowiednio zabezpiecz przesyłkę, a także dołącz dowód zakupu oraz formularz o którym mowa w punkcie 1.
- Towar w ramach wymiany powinien zostać przesłany Sprzedawcy przesyłką rejestrowaną.
- Koszt zwrotu Towaru do Sklepu oraz koszty wysyłki nowego Towaru do Klienta ponosi Klient.
Zwrot
Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W celu zwrotu towaru pobierz, wydrukuj, wypełnij i podpisz poniższy formularz odstąpienia.
Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży - Odpowiednio zabezpiecz przesyłkę, a także dołącz dowód zakupu oraz formularz odstąpienia o którym mowa w punkcie 1.
- Towar w ramach zwrotu powinien zostać przesłany Sprzedawcy przesyłką rejestrowaną.
- Koszt zwrotu Towaru do Sklepu ponosi Klient.
Reklamacja
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
- W celu reklamacji towaru pobierz, wydrukuj, wypełnij i podpisz poniższy formularz reklamacji.
Formularz odstąpienia od umowy reklamacji - Odpowiednio zabezpiecz przesyłkę, a także dołącz dowód zakupu oraz formularz reklamacji o którym mowa w punkcie 1.
- Towar w ramach reklamacji powinien zostać przesłany Sprzedawcy przesyłką rejestrowaną.
- Koszt zwrotu Towaru do Sklepu ponosi Klient.
Wymianę, zwrot lub reklamacje należy kierować na adres:
FAFRETO PATRYK MĄCZYŃSKI, ul. Grunwaldzka 17M/2, 32-005 Niepołomice
- adres poczty elektronicznej: biuro@fafreto.pl,
- numer telefonu +48 606 856 272.